when you discover your perfect cocktail of flaming music, the world seems ten times better than ever before.
feel free to hit me up with shit that you think i might like. i like to keep an open-mind. you should too.
i'm on twitter too...@FlamingCocktail

Sunday, November 21, 2010

freshly squozen-new music

good music is finna come out yall. yessssss! 

so here's what i'm really anticipating in the next few weeks:

curren$y- pilot talk II: i'm soooooo excited for this one. his flow is ehhhhh but his beats are fucking a-maz-ing!
b.o.b- no genre mixtape: i'm more excited that its gonna be free than anything, but i'm feeling b.o.b. his style is eclectic and raps to the beat of his own drum...
ne-yo- libra scale: despite his not-so-hot shit that he's come out with, i'm still gonna cop this one. ne-yo is a talented song writer, so even if his album doesn't turn out to be that hot, atleast i'll have some words of wisdom :)
kanye west- my beautiful dark twisted fantasy: i can't wait to see how this album is received. kanye is ridiculous, but he's alright in my book. most of his shit on this album is on the many mixtapes that are circulating now, but i'm sure he'll still make a fortune.
black eye peas- the beginning: i'm excited because i need more music to drink to.
young jeezy- thug motivation 103: omg. words can not explain how much i'm anticipating for this album to come out. its been so long jeezy! i luh you! 

is there anyone that i'm missing? let me know...

No comments:

Post a Comment